דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ציוד משרדי לעסקים קטנים-בינוניים 

מאת    [ 10/02/2013 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 1611 פעמים ]

עלויות ציוד משרדי לעסקים קטנים-בינוניים

רקע

ניהול הרכש לציוד משרדי בעסקים רבים מתנהל ע"י גורמים אשר אינם מומחים לא בניהול מו"מ ולא מתמחים בתחום הציוד משרדי.
לחברות אשר המוגדרות כחברות גדולות, קיים אגף רכש המחולק לתתי מח' אשר מנהלות את הרכש לפי תחומים, כך שלתחום ציוד משרדי בפרט קיים מנהל רכש אשר מומחה בתחומו הן במפרטים הטכניים והן בביצוע מו"מ.
לחברות אשר מוגדרות כחברות קטנות-בינוניות לא קיים גורם המוגדר מנהל הרכש, אלא שבד"כ המזכיר/ה החברה אשר בין יתר אחראי/ת לקבוע פגישות, לתאם ישיבות, מענה ללקוחות העסק, ניהול משאבי אנוש של החברה, וכחלק מהפעילות השוטפת ניהול הרכש לציוד משרדי ואף ישנם עסקים בהם נותנים לאותו גורם לנהל את הרכש למוצרים האסטרטגים של החברה.
בשוק הישראלי קיימת דעה כי ניהול הציוד משרדי הינו עבודה זניחה ואין להתייחס אליה באופן רציני ומחושב. (יש להדגיש כי ציוד משרדי מכיל בתוכו את כל המוצרים והפריטים שכל עסק נזקק לו בכדי להתקיים החל מנייר צילום (A4) ועד לדיו מדפסות).
ברחבי העולם בעלי עסקים וחברות שונות התחילו להפנים כי גם להוצאות "הזניחות" מגיע התייחסות הולמת. לאחר מאמץ "קל" חברות רבות הצליחו לחסוך עשרות אחוזים ולהגדיל את רווחיות העסק ביחס ישיר.

פתרונות

בשוק הישראלי קיימים שתי פתרונות עיקריים אשר עוזרות לעסקים קטנים-בינוניים לשפר את ניהול הרכש השוטף (ציוד משרדי):

  • פתרון אפשרי עבור ניהול הרכש - העסקת מנהל רכש אשר יהיה אחראי הן על איתור ספקים ורכישת המוצרים, ניהול המלאי של העסק, כלומר שמירה על זמינות גבוהה תוך התייחסות לצמצום שווי המלאי.
  • אחד מהפתרונות הבולטים אשר קמו בשנים האחרונות הינה קבוצה לניהול הרכש השוטף של עסקים, הקבוצה מבצעת את ניהול הרכש עבור ציוד משרדי לעסקים החל מאיתור ספקים ועד לסגירת הסכמים ארוכי טווח בעלי תנאים אטרקטיביים, בכך מנהל/ת המשרד מבצעת את ההזמנות בלבד.

סיכום

ניהול הציוד המשרדי לעסקים קטנים-בינוניים הינו תחום אשר מתפתח ועסקים רבים מנסים למצוא פתרונות יצירתיים להתנהלות ושיפור הוצאות החברה, בעוד קבוצות לניהול רכש נותנות מענה הולם לרכישת ציוד משרדי בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים.
ציוד משרדי לעסקים מהווה הוצאה קבועה ושוטפת לכל אורך חיי העסק ויש לתת את הדעת לכל הנוגע לטיב המוצרים והמחירים הקיימים בשוק.

אני מאמין שמאמר זה הצליח העביר "על קצה המזלג" את עקרונות ניהול הציוד משרדי לעסקים ופתרונות מרכזיים לצמצום העלויות.

יניב אטיאס,מנכ"ל, "ביזנס פאוור" www.bpower.co.il054-7712408, yaniv@bpower.co.il
 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב